Asiakkaamme

Tarinakone on toteuttanut erilaisia tarinallistamisen koulutuksia jo vuodesta 2008, koulutuksia on toteutettu satoja ympäri Suomea.

Luentoja ja tarinapajoja toteutetaan sekä suomeksi että englanniksi. Lisäksi Tarinakone toteuttaa yrityksille ja organisaatioille tarinallistamisen startteja, joissa tunnistetaan yrityksen oma ydintarina, eli yrityksen erottumista ja tarinaksi muotoilua ohjaava elämyksellinen punainen lanka.

Tässä alla tyytyväisiä asiakkaitamme. Logojen jälkeen löydät myös asiakkaidemme palautteita työstämme.

 

800px-laurea-ammattikorkeakoulun_logo-svg

lomalaidun-logo-2

culture_visitfinland-com_hor_rgb-300x72

 

 

  800px-haaga-helia_ammattikorkeakoulun_logo-svgtsl_rgb_10cm

talentum_events_logo

intoseinajoki-3

         proagriaely_la01_logo___fi_b3___rgb_25pros

240px-aalto_university_logo-svg-2

lapin-yo_keskitetty_srgb

 

visit_lakeus

 

 

BA_logo_round_AdobeRGB_2010-2-copy_400x400

 

 

SnowmanWorld logo

 

 

LANKAVA-Logo_valk_turkoosilaatikko

 

rasian logo

 

 

 

toivolan-vanha-piha-logo 2

nuuksiontaika-some

 

 

skm_logo_1_pysty_oranssi_kokonimella

nukula

taitogroup

logo-tiimiakatemia-footer

 

 

 

 

jyu-logo-hdpi

eventio

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asiakkaidemme kommentteja työstämme:

”Olemme järjestäneet Annen kanssa monta eri valmennusta jäsenyrityksillemme eri puolella Suomea. Valmennuksen tavoitteena oli tukea jäsenyrityksiämme viestimään tehokkaammin ja näkyvämmin omista arvoistaan ja omasta, ainutlaatuisesta tarinastaan. Valmennus rakentui Annen Stooripuu-menetelmän ympärille mutta sitä räätälöitiin myös huomioimaan Suomalaisen Työn Liiton hallinnoiman merkin sisällöt: Avainlippu kertoo suomalaisesta työstä, Design from Finland -merkki tekee muotoilutyön näkyväksi ja Yhteiskunnallinen yritys -merkki kertoo vastuullisesta liiketoiminnasta. Valmennuksiin osallistui iso joukko eri yrityksiä, aktivoimme heitä yhdessä viestimään ja saamamme palaute valmennuksista oli erittäin hyvä. Yhteistyö Annen kanssa oli meille erittäin positiivinen ja eteenpäin vievä kokemus.”

Tero Lausala, Suomalaisen Työn Liiton toimitusjohtaja

”Suurkiitos Annelle intensiivisestä, luovasta,mukaansa tempaavasta ja antoisasta
tarinallistaminen työpajasta GeroArtistin pienryhmälle. Työpajan jälkeen päämme olivat innosta pyörällä. Koulutuspäivässä oli loistavat raamikehykset, joiden kautta tarttuttiin ja harjoiteltiin yrityksen punaisen langan ja  ydintarinan rakentamista. Viehätyimme Annen oman yrityksen Tarinakoneen ydintarinan esittelystä ja visualisoimisesta. Annen kehittämä tarinalähtöinen palvelumuotoilu on mahtava väline yrityksen palvelukokemuksen tutkimiseen, etsimiseen ja kiteytymiseen. Me tultiin yllätetyiksi.”

 Taina Semi, GeroArtist

Vaikea löytää yritystä, jolle EMME suosittelisi. Tarinakone on ehdoton juttu ennen kaikkea kaikkea niille, jotka haluavat erottua markkinoilla ja menestyä. Hyvät tarinat myyvät!

Jaakko Vikman ja Ville Mattila, Eventio

”Yhteistyöstä Tarinakoneen kanssa jäi hyvä fiilis. Monet kysymykset herättelivät ja auttoivat näkemään yrityksemme tekemistä täysin uudesta näkökulmasta. On havahduttu moneen uuteen asiaan. Tarinanäyttämösuuunnitelmissa yllätti se, miten monessa kohtaa ja miten monin tavoin asiakkaat voivat kohdata tarinamme. Jokaisen yrityksen kannattaisi hyödyntää tarinallistamista.”

Toimitusjohtaja Kirsti Karppinen, Lankava Oy

Lue lisää täällä. 

”Rasian brändin henki välittyi hienosti joulukalenterin kautta ja tavoitteet täyttyivät. Kalenteri herätti keskustelua ja hilpeyttä asiakkaiden keskuudessa.”

Yrittäjä, parturikampaaja-meikkitaitelija-maskeeraaja
Raisa Äijälä

”Käsikirjassa tontin ydinasiat on huomioitu mielekkäällä tavalla; eri teemat nousevat esiin mukavina kokonaisuuksina ja luovat selkeyttä tulevalle kehittämiselle.”
Museolehtori Tuula Vuolio-Vallenius, Keski-Suomen museo

Lue asiakastarina: Toivolan Vanha Piha

” Tarinakoneen palvelussa yllätti yhteistyön ja vuoropuhelun tiiviys, paneutuminen aiheeseen sekä tarinakäsikirjan kokonaisvaltaisuus.”
Yrittäjä Satu Selvinen, Nuuksion Taika Oy

Lue asiakastarina: Nuuksion Taika

”Museot mielellään kertoisivat kaiken, minkä tietävät asioista ja ilmiöistä, mutta asiakkaat eivät välttämättä halua kuulla niitä siinä muodossa. Tarinakone voi tarinallistaa asiat kiinnostavaan muotoon, säilyttäen kuitenkin oleellisen asiasisällön.”
Museolehtori Raija Manninen, Suomen käsityön museo

”Tarinallistamisella saadaan hyvin yllätettyä asiakas, mikä lisää tapahtuman arvoa ja mieleenpainuvuutta.”
Projektipäällikkö Valtteri Melkko, Tulimyrsky

”Parasta oli Tarinakoneen vahva ja syvällinen paneutuminen asiakkaan toiveisiin. Asiakas otetaan huomioon erinomaisesti; palautetta annetaan kannustaen ja positiivisesti – silti kriittisesti.”
Yrittäjä Hannele Levävaara, Nukula Oy