Tee palvelukokemuksesta asiakkaallesi inhimillinen ja merkityksellinen – tarinallista!

Tarinakone auttaa menestymään tarinallistamisen avulla. Näin yritys tuottaa asiakkailleen ainutlaatuisia kokemuksia, joista yritys tunnistetaan. Tarinalähtöisen palvelumuotoilun avulla yrityksen palvelusta tulee asiakkaalle tarinallinen kokemus, joka jättää myyvän muistijäljen. Tarinallistamalla luodaan inhimillisiä, merkityksellisiä ja erottuvia palvelukokemuksia.

Tarinalähtöisestä palvelumuotoilusta on hyötyä erityisesti silloin kun asiakkaan palvelukokemus ja elämyksellisyyden merkitys on korostunut yrityksen liiketoiminnassa. Tarinalla hallitset kokonaisuutta ja luot tunteita; elämyksellisyys ja leikkimielisyys ovat tulevaisuuden menestystekijöitä.

Tarinakone on vuonna 2008 perustettu tarinalähtöisen palvelumuotoilun asiantuntijatoimisto, jolla on tukenaan laaja yhteistyökumppaniverkosto. Tarinallistaja  ja kouluttaja Anne Kalliomäki on Tarinakoneen ydin. Tutustu Annen kirjaan tarinallistamisesta: Tarinallistaminen – palvelukokemuksen punainen lanka.

Lammas tuottaa villoja, Tarinakone asiakkailleen punaisia lankoja. Villat tuottavat lämpöä, tarinat tekevät yrityksesi palvelusta inhimillisellä tavalla lämpöisen!